Label: Name1
  1. Primul pas este cresterea nivelului de dificultate a exercitiilor fizice de tip cardio care contribuie la reechilibrarea consumului si aportului energetic. Cu varsta , masa muscular se atrofiaza. In schimb, stratul adipos devine mai ‘’expansiv’’, iar acest lucru nu trebuie permis
  2. Mananca mai putin,insa nu te infometa. Sunt unii carbohidrati la care trebuie sa renuntam dupa 40 de ani, cum ar fii dulciurile care contin mult zahar si multe grasimi. Atentie! Infometarea sau pastilele care inhiba apetitul pot provoca dereglari ale metabolismului.
  3. Tine un jurnal alimentar, noteaza tot ce mananci, ca atunci cand tragic linie seara sa fi consumat aproximativ 1.200 de calorii. 1.000 daca vrei sa mai slabesti.
  4. Dormi regulat, 8 ore pe noapte si ia ultima masa cu 2 ore inainte de a dormi.
  5. Incepe ziua cu 20,30 de minute de sport intensive, dupa care serveste micul dejun pentru a declansa activitatea metabolic.
  6. Dimineata consuma iaurt, branzica de casa telemea slaba, carne de vita rece sau pui rece, oua si nuci pentru un aport ridicat de protein. Pentru un transit bun, sunt ideale cerealele cat mai simple, mai ales cu ovaz si grau nedecorticat.
  7. Bea cafea sau ceai. Cafeina este un stimulant al sistemului nervos central,astfel ca iti poate imbunatatii arderile metabolismului cu 5-8%. Bautorii de ceai sustin insa ca o cana de ceai bauta in fiecare dimineata ajuta la cresterea metabolismului in ziua respective cu 12%.
  8. Lupta cu grasimile prin consum de fibre! Studiile au demonstrate ca femeile care mananca o cantitate mai mare de fibre, pierd in timp mult mai usor in greutate. Prin urmare , pentru imbunatatirea arderilor sunt suficiente 25 g de fibre, cantitatea care poate fi luata din legume sau fructe, insa nu foarte coapte.
  9. Bea apa plata cat mai des intre mase. Consuma 1 l de apa rece, pentru ca astfel metabolismul consuma peste 50 de calorii. Chiar daca nu este mult, organismul depune effort pana cand apa ajunge la temperature corpului.
  10. Atentie ! Fiecare masa trebuie  sa contina fie carne fara grasimi, fie nuci sau alone sau lactate, cum ar fi iaurt sau telemea fara grasimi. Proteinele cresc arderile caloriilor cu 35%,dar de la masa precedenta.
  11. Fierul este essential deoarece ajuta la conducerea oxigenului la muschi pentru arderea grasimilor. Ca surse natural, allege pestele, fasolea,cerealele si spanacul.
  12. Vitamina D in combinative cu calciul accelereaza metabolismul. Inoata sis tai cateva zeci de minute pe zi la soare in orele premise!
  13. Evita alcoolul intrucat in prezenta lui arderile grasimilor sunt mai reduse decat de obicei,cu pana la 50%. Cea mai periculoasa este Berea,care vine in plus cu un aport caloric mare, de pana la 500 de calorii si creste si apetitul.

 

 LA AER SI LA ARS CALORII

  1. DANSEAZA PENTRU TINE.

      Alege-ti un partener si lasate condusa in ritmul muzicii. Pasii rapizi te vor ajuta sa arzi 325 de calorii. Poti insa , la fel de bine, sa faci asta acasa singura, in sufragerie, atat cat vrei tu.

  1. SARI CAT DE MULT POTI.

        Poti sa dai jos cateva kilograme, doar daca sari coarda pentru o jumatate de ora – in medie cam 500 de calorii. Dar nu exagera cu sariturile! Daca nu ai antrenament, nu incerca  sa sari 15 minute fara pauza.

  1. ESTI PE PLAJA?

Fa miscare! Sa mergi pe plaja inseamna mai mult decat un bronz de invidiat. De ce nu ai transforma plaja intr-un teren de fitness? Astfel te mentii in forma si diversifici si gama  de distactii. Ai ocazia ? fa surfing si vei arde aproximativ 200 de calorii. 30 de minute de voleite vor ajuta sa scapi de inca 350. Daca nu poti ajunge la mare , mergi la bazin.  O jumatate de ora de aqua gmy te va ajuta sa pierzi 230 de calorii. Inoata ! Astfel  poti arde pana la 470 de calorii.

  1. NASCUTA SA ALERGI.

Pune-ti pantofii de alergat si du-te in cel mai apropiat parc, teren sau pe plaja. Alergatul este un mod foarte bun de a arde calorii.din cand in cand, mai schimba traseul, intervalele si distant si vei pierde intre 400 si 700 de calorii. Dupa fiecare exercitiu este important sa te hidratezi sis a iei calciu.

  1. RELAXAZA-TE!

Pentru a reduce stresul si pentru a-ti imbunatatii tonusul, incearca un curs de yoga. Inca de la primele sedinte ai si ars déjà 250 de calorii.

 

5 ALIMENTE PENTRU UN SUPER CORP

   Gata nu te mai indopa cu supa de varza, cu pumni de pastille pentru slabit, nu te mai infometa 2 zile, nu mai trai toata ziua cu 5 felii transparente de mar, nu mai bea pahare de apa fierbinte pe stomacul gol, nu mai manca cuburi de gheata, daca nu esti hotarat o data pentru totdeauna SA TRAIESTI SANATOS. Nu are rost sa-ti supui pentru a ‘’ n’’- a oara organismul la cazne daca tu nu ai gasit in interiorul tau acea motivatie de fier, acea vointa de otel care sa te convinga ca, de fapt, stilul de viata nesanatos pe care-l duci este de vina pentru aripioare, burtica si picioare gen butuci si nu faptul ca ai mancat cateva cuburi de ciocolata, in fiecare z ice-I drept.

     STOP! Daca reduce cantitatile alimentelor pe care le consume in mod obisnuit si le inlocuiesti pe cele periculoase pentru silueta(si pentru sanatate, asta trebuie sa ne interesesze in primul rand) cu alimente minune, faci cel putin o plimbare de o jumatate de or ape zi, rezultatele nu vor intarsia sa apara. Intra in scena niste alimente simple, chiar banale, dar care iti pot schimba sanatatea, silueta si starea  de spirit. Si garderoba!

 

CAT MAI MULT IAURT DEGRESAT

     Cu siguranta unul dintre cele mai commune alimente si la indemana oricui – iaurtul – te ajuta foarte mult sa slabesti. Vorbim de cel degresgat . din ce in ce mai multe studii atesta acest lucru. O echipa de specialist americani a demonstrate ca adultii isi pot micsora greutatea cu 22% si diminua masa grasa in exces cu 60% daca consuma 3 portii de iaurt light pe zi. In plus, consumatorii de iaurt au pierdut cu 81%mai multa grasime din zona abdominal decat subiectii care au o dieta saraca in calciu. Studiul a durat 12 saptamani.

NU DOAR HAINE , CI SI SEMINTE DE IN

    Despre importanta pentru sanatate a acizilor grasi omega 3 prezenti in uleiul de masline, de canepa, somon si alti pesti oceanic ti-am tot vorbit. Insa trebuie sa stii ca ai foarte multe  beneficii daca adaugi in dieta si seminte de in, unul dintre fruntasele alimentelor miraculoase. Contin acid alfa linoleic care ajuta la scaderea nivelului de colesterol’’ rau’’ crescut, scaderea trigliceridelor  din sange si a presiunii sangvine marite si un antioxidant numit lingan, bogat in fibre care lupta impotriva malignizarii celulelor. Aceste seminte au si effect laxative.

PENTRU DIGESTIE SI ENERGIE

  Un alt aliment de top este gelul din Frunze de aloe vera. Frunzele acestei plante continb peste 70 de factori nutritive si foarte multe minerale( calciu, fosfor,potasiu, fier, sodium, mangan, magneziu, selenium, zinc), 18 aminoacizi, vitamine( A, B1, B2, PP, acid pantotenic, B6, B8, C, D, E) si alti compusi active. Efectele consumului de gel sunt: buna functionare a tubului digestive, mentinerea unui  nivel optim de energie si echilibrarea metabolismului.

SI BUNICA IL FOLOSEA ….

Otetul de mere candideaza la titlul de panacea deoarece sw foloseste cu success in tratamentul a cel putin o suta de afectiuni, printer care rheumatism, boli ale bilei, ale colonului, obezitate, indigestii, anemii, dureri de cap, etc.

Deoarece detoxifiaza, regleaza tranzitul intestinal si ajuta la eliminarea grasimilor, este foarte recomandat in curele de slabit, fie sub forma de capsule sau in stare naturala. Nu trebuie sa abuzam de otet de mere si o cura sa nu dureze mai mult de o luna jumatate. 2 lingurite de otet de mere se consuma dimineata intr-un pahar cu apa plat ape stomacul gol. De asemenea, otetul de mere poate fi folosit si la salate. Cura se poate relua  si la salate. Cura se poate relua abia peste 3 luni.

POFTESTE LA SUPE

  Daca ai un ritm de viata alert si esti mai toata ziua pe drumuri sau ingropata de dosare in fata computerului, este aproape imposibil sa mananci sanatos. Ce sa mai zicem insa de supe? Doar atat: consummate zilnic, te ajuta sa slabesti. Astfel, iti hidratezi si organismul. Allege supe usoare pe baza de legume sau/si carne slaba. De altfel, nici borsul nu este de ocolit deoarece are proprietati energizante si contine vitamine. Este recomandat si in curele de detoxificare a lorganismului

 

 ZMEURA, MAI PUTERNICA DECAT CAPSUNILE, ROSIILE SI KIWI

    O cura cu zmeura  poate valora mai mult decat cateva folii cu medicamente pentru stomac, scaderea colesterolului crescut, boli de inima, tulburari de transit intestinal, afectiuni ocular sau pulmonare, diabet, raceala, obezitate, ragusala. Asta ca sa nu mai vorbim despre valoarea a preventiei… deci sa atacam zmeura, dar nu inainte de a ne informa.o portie de zmeura(125g) are 60 de calorii, un gram de grasimi, 0 mg de cholesterol,0 mg de sodium, 14 g de carbohidrati, 9 g de fibre, 6 g de zaharuri, un gram de protein. Contine , de asemenea , 50% din DZR de vitamina C, 4% din DZR din vitamina A si fier si 2 % din DZR de calciu. Pe langa soiul cel mai cunoscut exista si zmeura aurie, de culoare chihlimbarului sau violet -  toate avand acelasi gust.

    Adevarate bombe de sanatate.

Desi vedetele din industria cinematografica fug cat le tine…. Talentul de Zmeura de aur, nu se dau insa deoparte cand vine vorba despre fruct. Madonna,Gwyneth Paltrow, Hilary Clinton, Uma Thurman, Natalie Portman, Alicia Silverstone sunt fani declarati ai acestui fruct. Zmeura contine un antioxidant numit acid elagic care are un rol foarte important in prevenirea distrugerii membrane celulare si prin neutralizarea radicalilor liberi. Antocianinele din zmeura ii dau acestui fruct proprietati antioxidante, dar si multa zmeura. Proprietatile sale se pastreaza foarte bine, chiar si in astfel de conditii.

              ATENTIE!

Zmeura contine oxalate, substante care se gasesc in mod natural in oragnismul uman, in plante si in animale. Cand cantitatea de oxalate devine prea concentrate, acestia se cristalizeaza provocand problem de sanatate. Persoanele care au pietre la rinichi sau la fiere netratate trebuie sa evite zmeura. Studii de laborator au dovedit ca oxalatii pot impiedica buna dispozitie a calciului in organism.

            Minunea din frunzele de zmeur.

Este pacat sa nu ne aplecam privirea asupra unor remedii natural deosebite cum ar fii ceaiul din Frunze de zmeur. Iata ce efecte are!

  • Administrat pe cale interna: regulator hormonal puternic, antiacid, antiseptic intestinal, astringent , cicatrizant, digestive, diuretic, dezinfectant, hemostatic.
  • Folosit extern , ceaiul din Frunze de zmeur este antiseptic, astringent, cicatrizant.
  • Iata cate indicatii are: dismenoree, sindrom premenstrual, uter fibromatos, chist ovarian, fibrom uterin, nodule mamari, tulburari specific premenopauzei, hemoragie uterine, pielonefrita, cistita, prostate, ulcer gastro-duodenal, gastrita, diaree, enterocolita, gastrita hepatica, tuse raguseala, bronsita. De asemenea, compresele cu ceai din Frunze de zmeur se pot aplica in tratamentul unor eczema infectioase, conjunctivita, nevralgii dentare, eruptii tegumentare.

 

 ADEVARAT SAU FALS IN CURELE DE SLABIRE

  1. O dieta severa pe o perioada scurta, de 1-2 saptamani,te ajuta sa scapi de excesul ponderal.

FALS:  Aceste  diete duc la o scadere ponderala mai ales datorita pierderii lichidelor din organism.

Dupa  perioada de dieta,  vei acumula kilogramele pierdute la loc, ba chiar si cateva in plus, in cel mai scurt timp posibil. Organismul tau percepe cele 2 saptamani ca pe o amenintare si va acumula rapid ‘’ rezerve’’ de grasime pentru a pregati unei eventuale noi ‘’ infometari’’. Partea buna a acestor diete este ca te poti inspira din ele pentru a te orienta asupra meniului tau zilnic.

  1. Pentu mentinerea unei greutati normale, dieta trebuie asociata cu exercitii fizice

ADEVARAT:  Cresterea   masei muscular prin exercitii fixice practicat regulat duce la o accelerare a metabolismului, astfelincat sic and nu faci miscare vei ‘’ arde’’ mai multe calorii decat o persoana sedentara. Pe de alta parte, stim cu toate ca avem zone cu depozite de grasime(inesteticele ‘’ aripioare’’ ) care se incapataneaza sa ramana la locul lor in ciuda celui mai sever regin hipocaloric. Singura metoda  prin care poti scapa de aceste depozite este sa faci cat mai multa miscare, de 4-5 ori pe saptamana.

  1. EXISTA DIETE MINUNE, CARE TE AJUTA SA SLABESTI MAI USOR.

FALS:  Majoritatea  dietelor, de la cea cu ciorba de varza pana la dieta doctorului Atkins, sunt de fapt diete hipocalorice. Tocmai din acest motiv, ele functioneaza in ceea ce priveste scaderea ponderala, dar sunt departe de a fi ‘’ diete-minune’’ deoarece, in timp, pot afecta starea de sanatate, din cauza dezechilibrelor nutritionale grave pe care le induc.

  1. Poti obtine un corp de invidiat cu ajutorul unor dispositive folosite acasa.

FALS:  Rclamele tv abunda de solutii miraculoase, dispositive pentru electrostimulare, century pentru obtinerea unui abdomen plat si tot felul de alte aparate care te asigura ca ‘’ doar in 10 minute pe zi’’ vei obtine un aspect suplu si atletic precum al domnisoarei care le face reclama. Adevarul este ca persoanele  folosite drept model in aceste reclame au petrecut ore in sir in salile de fitness, au un stil de viata ce combina exercitiile fizice cu dieta pentru a arata atat de bine. In ceea ce te priveste , este o idée foarte buna sa ai un stepper, o banda pentru alergat sau o bicicleta ergometrica in casa, cu siguranta te vor ajuta sa slabesti, dar nu te astepta sa dobandesti corpul unei campioane de culturism doar cu ajutorul lor.

  1. ALIMENTELE PE A CAROR ETICHETA SCRIE CA NU CONTIN ZAHAR SAU GRASIMI SUNT IDEALE PENTRU A SLABI.

FALS: Faptul ca bomboanele sunt facute cu indulcitor sau sendvisul are un continut redus de grasimi nu inseamna ca automat au si un numar mai mic de calorii. De obicei, diferenta caloric este insignifianta in comparative cu produsele similar ce contin zahar  sau grasimi. Pentru a scadea in greutate, trebuie sa-ti supraveghezi marimea portiilor sis a faci alegerile corecte in ceea ce priveste alimentele si continutul lor caloric, in loc sa consume produse ‘’ dietetice’’ ori de cate ori poftesti.

  1. TIN PERMANENT EVIDENTA ALIMENTELOR PE CARE LE MANANC SI TOTUSI NU REUSESC SA SCAD IN GREUTATE

ADEVARAT: Este posibil sa trisezi fara sa-ti dai seama. Gandeste-te daca nu cumva ai uitat sa aduni in cadrul ratiei tale calorice zilnice covrigelul luat in fuga de pe masa colegei de birou, crutoanele pe care  le-ai adaugat la salata sau paharul de suc cu care te-ai racorit in parc! Toate aceste ‘’nimicuri’’ pot adauga in medie 200 de calorii/zi, constituind un motiv intemeiat pentru a tine acul cantarului nemiscat.

  1. AM INCERCAT PE PARCURSUL ANILOR DIFERITE DIETE SI IMI ESTE DIN CE IN CE MAI GREU SA SLABESC.

ADEVARAT: Daca ai tinut peste diete , probabil ca organismul tau a devenit un expert in ceea ce priveste asimilarea caloriilor. Infometarea sistematica la care te supui este perceputa ca un stre si , prin urmare, corpul tau isi face ‘’ rezerve’’ in vederea urmatoarei incercari. Acest fapt, impreuna cu inaintarea in varsta,transforma eforturile tale de mentinere a unei greutati normale intr0o adevarata provocare, deoarece se estimeaza ca, pentru fiecare 10 ani pe care ii adaugi la varsta ta, necesarul caloric scade cu 10%. De aceea, este foarte  important sa ai obiceiuri alimentare sanatoase permanent, zi de zi.

  1. SUNT PREDISPUSA GENETIC GENETIC LA OBEZITATE SI DIN ACEST MOTIV NU POT

FALS: Se estimeaza ca daca perintii tai sunt obezi, riscurile de a avea la randul tau  aceasi problema sunt cu 25-30%mai mari decat ale persoanelor care provin din familii de normoponderali. Aceasta nu inseamna ca daca ai gene ‘’ proaste’’ esti condamnat sa fii obeza, cid oar ca trebuie sa iti supraveghezi si mai mult stilul de viata.

  1. EZCESUL PONDERAL ESTE CAUZAT DE TULBURARILE ENDOCRINE.

FALS:  extrem de rar, afectiunile endocrine se manifesta prin crestere in greutate, de cele mai multe ori fiind vorba despre hipotiroidie. Chiar si in acest caz, medicii au stability ca excesul ponderal produs de afechtiunea tiroidiana in sine este destul de mic in jur de 2-4 kg si este cazul; de obicei de retentive de apa, nu de depunerile adipoase. Cercetatorii de la clinica Mayo afirma ca doar un procent de cel mult 2 % din persoanele obese se confrunta cu un surplus ponderal generat de afectiunile endocrine sau alte boli ce produc cresterea in greutate.


 

 

SOLICITA O SEDINTA GRATUITA*

daca nu ai mai fost clienta noastra

* sedinta se ofera gratuit la achizitionarea oricarui tip de abonament, altfel aceasta se va achita separat - vezi tarife