Label: Name1

Daca barbatii au tendinta sa ,,faca burta”, femeile au nenorocul sa-si vada fesele si coapsele devenind pe parcursul anilor flasce si grase. Pentru a combate acesta calamitate, folositi o metoda dura !

Pernutele: o mostenire din vremea foametei

          Viata femeii din epoca de piatra se rezuma la crestera progeniturii sale numeroase, asigurandu-i pe cat posibil mai bune sanse de supravietuire. Pentru a face fata nevoilor energetice ridicate determinate de sarcinile si alaptarile repetate, Mama Natura a dat dovada de prevedere: o rezerva adipoasa amplasata pe fese si coapse – un stoc ideal din care doamnele de Cro-Magnon isi puteau extrage energia necesara.

          Astazi, cu toate ca nu mai locuim in grote si ca sarcina nu mai aminteste prin nimic de aventura riscanta de odinioara, ne-am pastrat mostenirea stramoaselor, sub forma tendintei de a capata rotunjimi fesiere. Acest surplus ginoid poate fi combatut printr-o serie de procedee care si-au demonstrat deja eficacitatea:

  • Practicarea in mod regulat a unei activitati fizice de rezistenta, de tip jogging sau inot.
  • Practicarea unei activitati fizice mai exact directionate, care sa solicite muschii coapselor si feselor, de tip aerobic, gimnastica usoara, gimnastica acvatica sau sala de forta.
  • Evitarea nesfarsitelor variatii ale greutatii.
  • Contractarea regulate a muschilor feselor si ai coapselor, in cazul in care stam in picioare sau in pozitie asezat mult timp.
  • Si nu in ultimul rand, dragostea fizica, din belsug: muschii coapselor si cei fesieri sunt foarte solicitati in cursul actului sexual !

Muschii fesieri

Ca si muschii abdominali, sunt situati pe trei niveluri:

  • Marele fesier (muschiul principal) si tensorul lateral la suprafata.
  • Fesierul mijlociu la nivelul intermediar
  • Micul fesier, muschiul piramidal, abductorul intern, abductorul extern, muschii gemeni si muschiul crural in stratul profound.

Secretul soldurilor perfecte

  • Nu purtati haine prea stramte, pentru a nu jena circulatia sangvina si limfatica
  • Beti multa apa intre mese
  • Masati-va sau faceti regulat sedinte de masaj; drenajul limfatic va este un bun prieten
  • Ignorati ascensoarele si urcati scarile in ritmuri variate.

 

 

SOLICITA O SEDINTA GRATUITA*

daca nu ai mai fost clienta noastra

* sedinta se ofera gratuit la achizitionarea oricarui tip de abonament, altfel aceasta se va achita separat - vezi tarife