Label: Name1

Te-ai intrebat cum reuseste modelul international, trecuta de 35 ani, sa-si mentina silueta de invidiat?  Ea a adoptat de mult timp dieta indicelui glicemic, ce presupune un anume echilibru in alimentatie. In urma unui consult de specialitate, Naomi a aflat ce alimente pot fi incluse in aceasta dieta.

Se poate observa  ca acestea sunt grupate pe nivele ale indicelui glicemic si trebuie consumate echilibrat.

  • Alimente cu indice glicemic ridicat: miere, cartofi, pastarnac, banane, unt, branza, paste, orez, biscuiti, frisca, prajituri, ciocolata, alune;
  • Produse cu indice glicemic mediu: ananas, lapte de soia, ulei de floarea -soarelui, seminte de dovleac, capsuni, muesli, stafide;
  • Alimente cu indice glicemic scazut: mere, caise, cirese, morcovi, spanac, broccoli, conopida, napi, susan, migdale, mei.

 Toate aceste produse trebuie sa fie cosumate in alternanta, astfel:

  • Alimentele cu indice glicemic ridicat ar trebui sa reprezinte mai putin de 15% din dieta.
  • Produsele cu indice glicemic mediu sa se situeze undeva la 35%.
  • Mancarurile ce au indice glicemic scazut trebuie sa se ridice cam la 50%.