Label: Name1

Celulita, localizata preponderant in partea inferioara a corpului (coapse, fese, genunchi), este ereditara si se datoreaza retentiei de apa, circulatiei venoase si limfatice deficitare sau poate fi asociata unei probleme endocrinologice (chisturi ovariene, exces de progesteron, nivel scazut de estrogen). Nu este sensibila la regimurile hipocalorice clasice si, in mod paradoxal, devine cu adevarat vizibila tocmai in urma unui regim de slabire.

CHEIA SUCCESULUI

  • Mai usor cu sarea. Sunt interzise produsele conservate sau afumate, mezelurile, branza fermentata, pizza sau produsele fast-food, care contin cantitati mari de sare. Evita apa minerala bogata in sodiu.
  • Consuma multe lichide (aproximativ 1,5 l pe zi). Ajuta la combaterea retentiei de fluide, la dezvoltarea tonusului muscular si implicit a contractiei musculare la nivelul picioarelor.
  • Mananca multe fructe si legume. Antioxidantii din fructele si legumele proaspete joaca un rol important in prevenirea afectiunilor sistemului circulator.
  • Alimentele bogate in potasiu (caise uscate, telina, banane) contribuie la ameliorarea edemului datorat retentiei de lichide.
  • Usturoiul si ardeiul iute stimuleaza circulatia sanguina si previn complicatiile asociate unei circulatii deficitare.
  • Germenii de grau, produsele din soia si iaurtul ecremat contin magneziu si calciu, substante care previn crampele musculare si asigura dezvoltarea armonioasa a musculaturii.
  • Suplimentele de Ginkgo biloba, vitamina C, beta-caroten, zinc, magneziu si coenzima Q10 sunt esentiale in mentinerea sanatatii si frumusetii picioarelor.

 

 AJUTOR SUPLIMENTAR

Pentru tratarea celulitei e nevoie de un efort ceva mai mare decat o simpla restrictie alimentara. La femei, celulita apare datorita activitatii ovariene, hormonii estrogeni determinand depunerea grasimii in partea inferioara a corpului (solduri, coapse, gambe). De obicei, masa adipoasa e mare fara sa fie asociata cu un aport caloric crescut. Prin urmare, practicarea exercitiului fizic este cu atat mai importanta, deoarece permite tonifierea tesutului muscular de suport si accelereaza metabolizarea tesutului adipos. Sporturile recomandate: aquagym, bicicleta stationara, stepper si gimnastica la sol pentru picioare si fese. Daca sunt combinate cu tehnici de masaj, biostimulare musculara, tratament cu ultrasunete si drenaj limfatic, cele trei ore de antrenament pe saptamana pot face adevarate minuni!


SOLICITA O SEDINTA GRATUITA

 

daca nu ai mai fost clienta noastra